Ogłoszenie numer: 9642796, z dnia 2025-04-04

Klient portalu Praca.pl

Inżynier ds. Jakości

Miejsce pracy: Środa Śląska

 

Opis stanowiska

  • Przeprowadzanie audytów jakościowych i procesowych.
  • Nadzór jakości na liniach produkcyjnych i monitorowanie wskaźników.
  • Zarządzanie reklamacjami i problemy jakościowe, wdrażanie działań korygujących.
  • Opracowywanie dokumentacji jakościowej i instrukcji pracy.
  • Wdrażanie zmian i ścisła współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Wyższe wykształcenie techniczne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w produkcji.
  • Znajomość narzędzi jakościowych (FMEA, 8D) i norm ISO 9001.
  • Biegła znajomość angielskiego.
  • Umiejętność pracy własnej, organizacji i koordynacji działań.
  • Otwartość na zmiany i zdolności analityczne.

Oferujemy

  • Elastyczną formę zatrudnienia (UoP/B2B).
  • Możliwość pracy w projekcie od 3 do 6 miesięcy z opcją przedłużenia.
  • Praca w jednozmianowym systemie.
  • Pakiet dodatkowych benefitów.
  • Międzynarodowe środowisko i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

QA Engineer

AIBY

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

What you will do: Test a high-load server Test API Perform front-end testing Create Postman collections Design tests and prepare test documentation Create test plans Prepare reports on test results Estimate tasks and releases Analyze and test application requirements...

POZNAJ SZCZEGÓŁY

Młodszy Inżynier Kontroli Jakości

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Analiza przyczyn źródłowych problemów jakościowych w procesie produkcyjnym Wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących oraz opracowywanie procedur i wytycznych kontroli jakości Identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów jakościowych Udział w...

POZNAJ SZCZEGÓŁY

Inżynier Jakości

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: łódzkie / Łódź

Komunikacja z klientem podczas etapów wdrożenia produktu oraz w trakcie jego życia seryjnego. Odpowiadanie na reklamacje klientów, bazując na analizach z działów produkcji lub jakości. Negocjacje z klientami odnośnie standardów jakościowych opartych na...

POZNAJ SZCZEGÓŁY