Twój zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów, zabiegów eksploatacyjnych i utrzymaniowych urządzeń telekomunikacyjnych (centrala telefoniczna, system STOKD, urządzenia teletransmisyjne), udział w usuwaniu awarii i zakłóceń na wyżej wymienionych...
POZNAJ SZCZEGÓŁYJesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową.
Wszystko z szacunkiem dla natury!
Wszystko z szacunkiem dla natury!
Centrala poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. radiołączności
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/ICT/09/10/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- określanie standardów techniczno-eksploatacyjnych, wymagań technicznych w zakresie konstrukcji, budowy urządzeń/systemów radiołączności eksploatowanych w Spółce oraz wnioskowanie odstępstw od postanowień tych normatywów,
- opracowywanie oraz aktualizowanie instrukcji, wytycznych organizacji i eksploatacji urządzeń/systemów radiołączności i nadzór nad ich stosowaniem,
- analizowanie właściwości technicznych urządzeń, ocena nowych rozwiązań technologicznych oraz opracowywanie programów ich wdrażania w zakresie systemów i urządzeń radiołączności,
- Współdziałanie w procesie wydawania świadectw dopuszczenia do eksploatacji urządzeń/systemów radiołączności oraz kontrolowanie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego,
- opracowanie zasad powiązań różnych typów urządzeń radiołączności oraz ich integracji z systemami kierowania i zarządzania procesami przewozowymi, propozycji programów ich wdrażania oraz nadzór nad ich realizacją,
- prowadzenie baz danych użytkowników i urządzeń radiołączności oraz weryfikacja poprawności i terminowości wykonania usług świadczonych w zakresie administrowania sieciami radiołączności,
- opiniowanie dokumentacji technicznych wdrażanych urządzeń/systemów radiołączności oraz warunków i programów badań w aspekcie ich przydatności technicznej i eksploatacyjnej w Spółce.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: telekomunikacja,
- 4 lata doświadczenia ogółem, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z automatyką i telekomunikacją,
- wiedza zawodowa z zakresu telekomunikacji kolejowej i eksploatacji,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami
- zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto
Korzyści
dla Ciebie:
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport