Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową.
Wszystko z szacunkiem dla natury!
 
Centrala poszukuje osób na stanowisko:
Stanowisko ds. radiołączności
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: WZ/ICT/09/10/24
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • określanie standardów techniczno-eksploatacyjnych, wymagań technicznych w zakresie konstrukcji, budowy urządzeń/systemów radiołączności eksploatowanych w Spółce oraz wnioskowanie odstępstw od postanowień tych normatywów,
  • opracowywanie oraz aktualizowanie instrukcji, wytycznych organizacji i eksploatacji urządzeń/systemów radiołączności i nadzór nad ich stosowaniem,
  • analizowanie właściwości technicznych urządzeń, ocena nowych rozwiązań technologicznych oraz opracowywanie programów ich wdrażania  w zakresie systemów i urządzeń radiołączności,
  • Współdziałanie w procesie wydawania świadectw dopuszczenia do eksploatacji urządzeń/systemów radiołączności oraz kontrolowanie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego,
  • opracowanie zasad powiązań różnych typów urządzeń radiołączności oraz ich integracji z systemami kierowania i zarządzania procesami przewozowymi, propozycji programów ich wdrażania oraz nadzór nad ich realizacją,
  • prowadzenie baz danych użytkowników i urządzeń radiołączności oraz weryfikacja poprawności i terminowości wykonania usług świadczonych w zakresie administrowania sieciami radiołączności,
  • opiniowanie dokumentacji technicznych wdrażanych urządzeń/systemów radiołączności oraz warunków i programów badań w aspekcie ich przydatności technicznej i eksploatacyjnej w Spółce.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: telekomunikacja,
  • 4 lata doświadczenia ogółem, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z automatyką i telekomunikacją,
  • wiedza zawodowa z zakresu telekomunikacji kolejowej i eksploatacji,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami
  • zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Oferujemy wynagrodzenie w przedziale 5000 - 8000 zł brutto

Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Inżynier ds. Łączności

PGE Dystrybucja S.A.

Miejsce pracy: podkarpackie / Rzeszów

Twój zakres obowiązków: wykonywanie przeglądów, zabiegów eksploatacyjnych i utrzymaniowych urządzeń telekomunikacyjnych (centrala telefoniczna, system STOKD, urządzenia teletransmisyjne), udział w usuwaniu awarii i zakłóceń na wyżej wymienionych...

POZNAJ SZCZEGÓŁY